Rozumiemy, że wybór i utrzymanie przenośnej łodzi może powodować wiele
pytań. Próbowaliśmy odpowiedzieć na nie poniżej. Jeśli nie możesz
znaleźć odpowiedzi, której szukasz, napisz do nas.N asza strona z
poradami i wsparciem zawiera wiele pomocnych filmów, wskazówek
dotyczących wydajności oraz przewodników dotyczących dbania o Twój Takacat.
pytań. Próbowaliśmy odpowiedzieć na nie poniżej. Jeśli nie możesz
znaleźć odpowiedzi, której szukasz, napisz do nas.N asza strona z
poradami i wsparciem zawiera wiele pomocnych filmów, wskazówek
dotyczących wydajności oraz przewodników dotyczących dbania o Twój Takacat.
Jaka jest różnica między Takacat LX a serią Sports?
Różnica polega na konstrukcji dziobu i sprowadza się do osobistych
preferencji. Takacat LX ma otwarty dziub. Takacat Sport wygląda bardziej
konwencjonalnie z pełną zabudową dziobową, która w tym przypadku jest
zwężona. Takacat Sport i LX poniżej linii wodnej mają bardzo podobny
projekt kadłuba katamaranu i mają bardzo podobne cechy: niesamowicie
stabilny, znakomicie wiosłujący i zapewniają szybkie, równe i wydajne
planowanie. Konstrukcja tuby LX ma o 50% mniejszy szew niż w przypadku
serii Sport i innych podobnych konwencjonalnych pontonów.
preferencji. Takacat LX ma otwarty dziub. Takacat Sport wygląda bardziej
konwencjonalnie z pełną zabudową dziobową, która w tym przypadku jest
zwężona. Takacat Sport i LX poniżej linii wodnej mają bardzo podobny
projekt kadłuba katamaranu i mają bardzo podobne cechy: niesamowicie
stabilny, znakomicie wiosłujący i zapewniają szybkie, równe i wydajne
planowanie. Konstrukcja tuby LX ma o 50% mniejszy szew niż w przypadku
serii Sport i innych podobnych konwencjonalnych pontonów.
Czy montaż Takacata jest łatwy?
Takacaty są zaprojektowane do szybkiego i łatwego montażu. Bez
konieczności układania ciężkich i skomplikowanych systemów płyt
podłogowych. Pompowanie za pomocą dostarczonej ręcznej pompy zajmuje
8–15 minut, w zależności od wielkości Takacat i poziomu sprawności.
Inflacja przez naszą szybką pompę elektryczną zajmuje 5 - 8 minut, w
zależności od wielkości pompowanego Takacata.
konieczności układania ciężkich i skomplikowanych systemów płyt
podłogowych. Pompowanie za pomocą dostarczonej ręcznej pompy zajmuje
8–15 minut, w zależności od wielkości Takacat i poziomu sprawności.
Inflacja przez naszą szybką pompę elektryczną zajmuje 5 - 8 minut, w
zależności od wielkości pompowanego Takacata.
- Napompuj główne rury do 3psi / 22,5kpa
- Włóż pręty pawęży rurowej. Wskazówka - przetrzyj rurę pawęży wodą z mydłem, ponieważ znacznie ułatwi to przesuwanie prętów pawęży.
- Zamocuj płyty pawęży do montażu silnika za pomocą dostarczonej śruby oczkowej
- Włóż i napompuj podłogę do 10psi / 65kpa
- Użyj pasków, aby połączyć dziobowe pierścienie D.
- Dołącz wiosła
- Zamontuj silnik zaburtowy
- Sprawdź wymagany sprzęt bezpieczeństwa, regulamin i warunki pogodowe.
Czy łodzie Takacat można łatwo spuścić i schować?
Nasz innowacyjny, całkowicie wyjmowany typ pawęży umożliwia zwinięcie
Takacata w mniejsze, łatwiejsze i lżejsze niż tradycyjne pontony, które
mają stałą pawęż. Dużą zaletą, jeśli chodzi o przeładunek, transport i /
lub przechowywanie. Idealny na rynek przyczep kempingowych, jachtów,
samochodów kempingowych i wszędzie tam gdzie zależy nam ma minimalizacji
ilości zajmowanego miejsca.
Takacata w mniejsze, łatwiejsze i lżejsze niż tradycyjne pontony, które
mają stałą pawęż. Dużą zaletą, jeśli chodzi o przeładunek, transport i /
lub przechowywanie. Idealny na rynek przyczep kempingowych, jachtów,
samochodów kempingowych i wszędzie tam gdzie zależy nam ma minimalizacji
ilości zajmowanego miejsca.
Jak mam transportować mój Takacat?
Serie Takacat LX i Sport oferują ogromną elastyczność w przenoszeniu i
transporcie. Można je całkowicie spuszczać z powietrza i pasują do
większości samochodów. Mogą być transportowane albo napompowane, albo
spuszczone na bagażniki dachowe. Można je łatwo przechowywać na
pokładach łodzi i pomostach ze względu na ich kształt i lekkość; zajmują
również mało miejsca, gdy są przechowywane w bakiście lub schowku. W
przypadku łodzi o ich wielkości i osiągach trudno je pokonać.
transporcie. Można je całkowicie spuszczać z powietrza i pasują do
większości samochodów. Mogą być transportowane albo napompowane, albo
spuszczone na bagażniki dachowe. Można je łatwo przechowywać na
pokładach łodzi i pomostach ze względu na ich kształt i lekkość; zajmują
również mało miejsca, gdy są przechowywane w bakiście lub schowku. W
przypadku łodzi o ich wielkości i osiągach trudno je pokonać.
Wodowanie i wyszukiwanie łodzi?
Nowy system szybkiej wymiany kół Takacat sprawia, że uruchamianie i
pobieranie jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Otwiera to
szeroką gamę miejsc do wodowania, w których nie jest to możliwe w
przypadku innych typów łodzi. Takacaty są lekkie ze względu na swoje
rozmiary i są dobrze wyważone zarówno na wodzie, jak i poza nią. Możesz
teraz zostawić zajęte, a czasem niebezpieczne rampy łodzi. Zalecamy
zbadanie miejsca startu, przygotowanie siebie i swojej załogi oraz
poświęcenie czasu na przygotowanie się. W przypadku surfowania staraj
się, aby łuk wychodził w kierunku fal rozbijających się podczas
wychodzenia, a wracając, usiądź na grzbiecie fali w celu bezpiecznego
przejścia.
pobieranie jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Otwiera to
szeroką gamę miejsc do wodowania, w których nie jest to możliwe w
przypadku innych typów łodzi. Takacaty są lekkie ze względu na swoje
rozmiary i są dobrze wyważone zarówno na wodzie, jak i poza nią. Możesz
teraz zostawić zajęte, a czasem niebezpieczne rampy łodzi. Zalecamy
zbadanie miejsca startu, przygotowanie siebie i swojej załogi oraz
poświęcenie czasu na przygotowanie się. W przypadku surfowania staraj
się, aby łuk wychodził w kierunku fal rozbijających się podczas
wychodzenia, a wracając, usiądź na grzbiecie fali w celu bezpiecznego
przejścia.
Gdzie są projektowane i produkowane pontony Takacat?
Zaprojektowany,
opracowany i przetestowany przez założyciela Grega Sowdena w Auckland w
Nowej Zelandii. Te wszechstronne, nadmuchiwane łodzie katamaranowe są
następnie testowane pod kątem zgodności z CE i budowane na zamówienie w
naszej chińskiej fabryce przy użyciu wysokiej jakości komponentów z
całego świata.
opracowany i przetestowany przez założyciela Grega Sowdena w Auckland w
Nowej Zelandii. Te wszechstronne, nadmuchiwane łodzie katamaranowe są
następnie testowane pod kątem zgodności z CE i budowane na zamówienie w
naszej chińskiej fabryce przy użyciu wysokiej jakości komponentów z
całego świata.
Zgrzewane kontra klejone szwy?
Nasza standardowa produkcja wykorzystuje kompletny system klejenia z
następujących powodów. Oferujemy jednak spawane szwy na naszych bardziej
opłacalnych zamówieniach specjalnych serii L + w razie potrzeby. Na
zamówienie wykonywane są również niestandardowe rury Hypalon. Na
przykład w naszym projekcie Takacat LX jest tylko jeden główny szew
biegnący równolegle w dół do każdej komory. Technicznie tak, można to
spawać (ale nie stożek nosowy), ale jak większość, jeśli nie wszyscy
inni producenci, podłoga, podłoga pokładu powietrznego, a także
wszystkie okucia, w tym uchwyty, pierścienie D, listwy ocierające, zamki
wiosłowe, rygle być przyklejony. Uważamy, że wyklucza to jakąkolwiek
przewagę spawanego szwu nad klejonym.Klejony szew jest również lepszy do
składania i nie pęka / nie pęka jak spawany szew. Jeśli spawany szew
rozdzieli się, naprawa jest prawie niemożliwa. Jeśli klejony szew
rozdzieli się, można go naprawić. Jak wszystkie aspekty produkcji, każdy
ma swoje plusy i minusy.Dzięki 12-letniej produkcji Takacat jesteśmy
coraz lepsi i będziemy się dalej rozwijać.
następujących powodów. Oferujemy jednak spawane szwy na naszych bardziej
opłacalnych zamówieniach specjalnych serii L + w razie potrzeby. Na
zamówienie wykonywane są również niestandardowe rury Hypalon. Na
przykład w naszym projekcie Takacat LX jest tylko jeden główny szew
biegnący równolegle w dół do każdej komory. Technicznie tak, można to
spawać (ale nie stożek nosowy), ale jak większość, jeśli nie wszyscy
inni producenci, podłoga, podłoga pokładu powietrznego, a także
wszystkie okucia, w tym uchwyty, pierścienie D, listwy ocierające, zamki
wiosłowe, rygle być przyklejony. Uważamy, że wyklucza to jakąkolwiek
przewagę spawanego szwu nad klejonym.Klejony szew jest również lepszy do
składania i nie pęka / nie pęka jak spawany szew. Jeśli spawany szew
rozdzieli się, naprawa jest prawie niemożliwa. Jeśli klejony szew
rozdzieli się, można go naprawić. Jak wszystkie aspekty produkcji, każdy
ma swoje plusy i minusy.Dzięki 12-letniej produkcji Takacat jesteśmy
coraz lepsi i będziemy się dalej rozwijać.
Jak radzić sobie z roszczeniami gwarancyjnymi?
Jeśli uważasz, że masz roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z nami.
Podać swoje dane, dane łodzi wraz z opisem i zdjęciem usterki. Po
otrzymaniu ta informacja zostanie przejrzana i zostanie podjęta decyzja
o najlepszym sposobie naprawy lub wymiany usterki, powodując
jednocześnie najmniejsze problemy. Może to wymagać współpracy Takacat z
lokalnym warsztatem naprawczym w celu usunięcia ewentualnych usterek.
Ponieważ współpracujesz bezpośrednio z firmą, która projektuje i
produkuje pontony Takacat, będziemy w stanie pomóc Ci w jak najszybszym
powrocie na wodę.
Podać swoje dane, dane łodzi wraz z opisem i zdjęciem usterki. Po
otrzymaniu ta informacja zostanie przejrzana i zostanie podjęta decyzja
o najlepszym sposobie naprawy lub wymiany usterki, powodując
jednocześnie najmniejsze problemy. Może to wymagać współpracy Takacat z
lokalnym warsztatem naprawczym w celu usunięcia ewentualnych usterek.
Ponieważ współpracujesz bezpośrednio z firmą, która projektuje i
produkuje pontony Takacat, będziemy w stanie pomóc Ci w jak najszybszym
powrocie na wodę.
Czy rurki sąłatwe do wymiany?
W przeciwieństwie do konwencjonalnych żeber lub nadmuchiwanych łodzi
Takacats mogą być teraz łatwo i tanio ponownie instalowane dzięki
naszemu rewolucyjnemu projektowi pawęży. Nasz w pełni zdejmowany system
podłogi pokładu pod wysokim ciśnieniem oraz rury nie są przymocowane ani
przyklejone do kadłuba ani pawęży. Nie ma żadnego kłopotliwego ani
kosztownego procesu, aby zestarzeć uszkodzone rury ponownie i wymienić.
Wystarczy zamówić zestaw nowych rur od Takacat.
Takacats mogą być teraz łatwo i tanio ponownie instalowane dzięki
naszemu rewolucyjnemu projektowi pawęży. Nasz w pełni zdejmowany system
podłogi pokładu pod wysokim ciśnieniem oraz rury nie są przymocowane ani
przyklejone do kadłuba ani pawęży. Nie ma żadnego kłopotliwego ani
kosztownego procesu, aby zestarzeć uszkodzone rury ponownie i wymienić.
Wystarczy zamówić zestaw nowych rur od Takacat.
Rodzaj tkaniny: PVC czy HYPALON?
Jest kilka kluczowych pytań, które należy zadać, jeśli chodzi o decyzję
o zakupie pontonu PCV lub Hypalon. Z punktu widzenia ceny trudno jest
pokonać PCW.Jeśli korzystasz z łodzi tylko przez kilka miesięcy w roku i
/ lub dbasz o nią i nie pozostawiasz jej odkrytego w żywiołach, trudno
jest uzasadnić dodatkową cenę Hypalonu.W zależności od zastosowania
możesz oczekiwać od 5 do 10 lat korzystania z rur PVC. Klientom w
ekstremalnych warunkach i klimacie, np. W tropikach, zaleca się Hypalon,
który zapewni dłuższążywotność. Hypalon (tkanina neoprenowa) oferuje
najlepszą odporność na promieniowanie UV i ścieranie (również odporną na
chemikalia i wysokie temperatury), stabilność koloru i szczelność, a
także doskonałą elastyczność i wysoką przyczepność w celu zwiększenia
jakości wykonania. Materiał jest szlifowany i przygotowywany przed
zastosowaniem techniki klejenia na zimno. Tworzy to bardzo silne
wiązanie, które będzie trwać tak długo, jak sam materiał. PVC (tkanina
poliuretanowa) oferuje ekonomiczne wejście w zalety nadmuchiwanych
technologii i designu.Metody łączenia Hypalonu i PVC różnią się od PVC,
który może być zgrzewany lub klejony. Ze względu na problemy związane ze
zgrzewaniem, takie jak spękane, kruche i trudne do naprawy szwy,
zdecydowaliśmy się na zastosowanie systemu klejenia (wiązania chemiczne
/ molekularne) w większości produktów Takacat. Zarówno rury spawane, jak
i klejone można przykleić tylko do kadłuba lub pawęży. PVC jest bardzo
łatwy i opłacalny w naprawie w porównaniu do Hypalon i ogólnie uważamy,
że jest to najlepszy wszechstronny wybór dla serii Takacat i
zastosowania zgodnego z przeznaczeniem.
o zakupie pontonu PCV lub Hypalon. Z punktu widzenia ceny trudno jest
pokonać PCW.Jeśli korzystasz z łodzi tylko przez kilka miesięcy w roku i
/ lub dbasz o nią i nie pozostawiasz jej odkrytego w żywiołach, trudno
jest uzasadnić dodatkową cenę Hypalonu.W zależności od zastosowania
możesz oczekiwać od 5 do 10 lat korzystania z rur PVC. Klientom w
ekstremalnych warunkach i klimacie, np. W tropikach, zaleca się Hypalon,
który zapewni dłuższążywotność. Hypalon (tkanina neoprenowa) oferuje
najlepszą odporność na promieniowanie UV i ścieranie (również odporną na
chemikalia i wysokie temperatury), stabilność koloru i szczelność, a
także doskonałą elastyczność i wysoką przyczepność w celu zwiększenia
jakości wykonania. Materiał jest szlifowany i przygotowywany przed
zastosowaniem techniki klejenia na zimno. Tworzy to bardzo silne
wiązanie, które będzie trwać tak długo, jak sam materiał. PVC (tkanina
poliuretanowa) oferuje ekonomiczne wejście w zalety nadmuchiwanych
technologii i designu.Metody łączenia Hypalonu i PVC różnią się od PVC,
który może być zgrzewany lub klejony. Ze względu na problemy związane ze
zgrzewaniem, takie jak spękane, kruche i trudne do naprawy szwy,
zdecydowaliśmy się na zastosowanie systemu klejenia (wiązania chemiczne
/ molekularne) w większości produktów Takacat. Zarówno rury spawane, jak
i klejone można przykleić tylko do kadłuba lub pawęży. PVC jest bardzo
łatwy i opłacalny w naprawie w porównaniu do Hypalon i ogólnie uważamy,
że jest to najlepszy wszechstronny wybór dla serii Takacat i
zastosowania zgodnego z przeznaczeniem.
Czy Takacat posiada znak CE?
Tak, wszystkie serie Takacat zostały przetestowane CE i posiadają znak
CE zgodnie z najnowszymi standardami CE 2013/53 / UE. Jeśli masz
dodatkowe pytania, napisz do nas na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
CE zgodnie z najnowszymi standardami CE 2013/53 / UE. Jeśli masz
dodatkowe pytania, napisz do nas na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jak konserwować Takacat
Regularnie sprawdzaj, czy zawory nadciśnieniowe i nadciśnieniowe
działają prawidłowo. Czy śruby i nakrętki są dobrze dokręcone (uważaj,
aby nie dokręcić zbyt mocno). Oba powyższe mogą być utrzymywane przez
CRC, smar Inox itp. Pontony są bardziej żywe niż plastikowy kadłub, a
ich ciągły ruch może powodować uszkodzenia zmęczeniowe. Ważne jest, aby
pontony były wystarczająco napompowane. Niedopompowanie spowoduje
większą odporność na wodę, a zatem spowolnienie. Regularnie sprawdzaj
mocowania pontonu do pawęży i kadłuba oraz innych połączeń rur. W
mniejszych pontonach między dowolnymi luźnymi deskami podłogowymi i
pontonami ważne jest, aby utrzymywać obszary w czystości od brudu i
zanieczyszczeń, które mogłyby się ocierać i zużywać ponton.Czyszczenie
zasadniczo wymaga jedynie środka czyszczącego, szczotki i gąbki do
zarządzania czyszczeniem i konserwacją pontonów łodzi.Mydło: Wymieszaj
naturalne mydło z wodą zgodnie z instrukcjami na opakowaniu. Wyszoruj
pontony gąbką. Spłukać wodą. Nigdy nie używaj wysokiego ciśnienia
podczas czyszczenia łodzi, może to uszkodzić szwy lub materiał pontonów itp.
działają prawidłowo. Czy śruby i nakrętki są dobrze dokręcone (uważaj,
aby nie dokręcić zbyt mocno). Oba powyższe mogą być utrzymywane przez
CRC, smar Inox itp. Pontony są bardziej żywe niż plastikowy kadłub, a
ich ciągły ruch może powodować uszkodzenia zmęczeniowe. Ważne jest, aby
pontony były wystarczająco napompowane. Niedopompowanie spowoduje
większą odporność na wodę, a zatem spowolnienie. Regularnie sprawdzaj
mocowania pontonu do pawęży i kadłuba oraz innych połączeń rur. W
mniejszych pontonach między dowolnymi luźnymi deskami podłogowymi i
pontonami ważne jest, aby utrzymywać obszary w czystości od brudu i
zanieczyszczeń, które mogłyby się ocierać i zużywać ponton.Czyszczenie
zasadniczo wymaga jedynie środka czyszczącego, szczotki i gąbki do
zarządzania czyszczeniem i konserwacją pontonów łodzi.Mydło: Wymieszaj
naturalne mydło z wodą zgodnie z instrukcjami na opakowaniu. Wyszoruj
pontony gąbką. Spłukać wodą. Nigdy nie używaj wysokiego ciśnienia
podczas czyszczenia łodzi, może to uszkodzić szwy lub materiał pontonów itp.
Jak przechowywać Takacat?
Pontony Takacat można przechowywać w stanie napompowanym lub w skrzyni.
Przechowywana w torbie musi być sucha. Skorzystaj z okazji, aby zadbać o
swoje Takacat. Jeśli zostaniesz zawyżony, najlepiej zakryj swój Takacat.
W wysokich temperaturach będziesz musiał wypuścić trochę powietrza z
rur, aby uniknąć nadmiernej ekspansji. W upale dnia nie chcesz, aby
główne lampy nie przekraczały 3 psi lub 10 psi dla podłogi pokładu
powietrznego.
Przechowywana w torbie musi być sucha. Skorzystaj z okazji, aby zadbać o
swoje Takacat. Jeśli zostaniesz zawyżony, najlepiej zakryj swój Takacat.
W wysokich temperaturach będziesz musiał wypuścić trochę powietrza z
rur, aby uniknąć nadmiernej ekspansji. W upale dnia nie chcesz, aby
główne lampy nie przekraczały 3 psi lub 10 psi dla podłogi pokładu
powietrznego.